" Ζωγραφιζω εκεινο που δεν μπορει να φωτογραφηθει και φωτογραφιζω εκεινο που δεν επιθυμω να ζωγραφισω...Δεν με ενδιαφερει να γινομαι κατανοητος ως ζωγραφος, ως δημιουργος αντικειμενων ή ως φωτογραφος".... "Δεν ειμαι φωτογραφος της φυσης αλλα της φαντασιας μου ... θα προτιμουσα να φωτογραφισω μια ιδεα παρα ενα αντικειμενο κι ενα ονειρο παρα μια ιδεα" Man Ray (1890-1976)

" Δεν ενδιαφερει να αποδωσει κανεις το ορατο, αλλα να κανει ορατο οτι δεν ειναι" Paul Klee (1879-1940)

4/15/2010

Τρικυμιας μηνυματα σε εναν φωτογραφο, ξημερωμα μιας καλοκαιρινης νυκτας (1997)

αφιερωμενο σε μια μπουρλοτιερισσα

----Αν εκανες ενα τατουαζ τι θα ηταν;
-ισως κατι απο ινδιανους, φτερα, μυτη αετου...

----Δηλαδη εγω που εχω απλως ενα κεντρι στην πλατη ειμαι ξενερωτη; χα χα, και γιατι εισαι ξυπνιος τετοια ωρα, τι κανεις;
-ενα ενα, για το πρωτο ερωτημα: οταν δοκιμασω το κεντρι σου, τοτε θα σου πω αν εισαι.

----Ελα...
-ειλικρινα θαπαιρνα ενα ταξι και θα σου ερχομουνα σουμπιτο, αλλα δευτερο: μολις εστησα μια εκθεση φωτογραφιας στην Αιγινα και προσπαθω να χαλαρωσω.

----Αυτα θα σε φανε ρε μανολο ! .... αντε καληνυχτα μας
- καταφερες ομως, ετσι ξαφνικα, να με καψεις. Σε φιλώ, δαγκώνοντας το μαξιλαρι γιατι το χρειαζομουν...

----Αυτο θα ειναι παντα το λαθος σου θα δαγκωνεις το μαξιλαρι, αντι για πλατη... καληνυχτα.
-ω θεοι βοηθατε, εκμεταλευεσαι την αποσταση και με παιζεις ε; καλα σου.

----Παντως προσφερω διπλο κρεββατι υπνο και aircondition. Α, και καφε το πρωϊ, τιποτε αλλο...
-οι σφιγμοι μου κτυπουν τρελλαμενοι, το μυαλο μου βουιζει...

----Θα σου μαθω μια καινουργια λεξουλα, ΤΑΞΙ.
- ειμαι Αιγινα ρε. ΕΛΕΟΣ

----Καληνυκτα.
-καλωσυνη σου

-δροσερημερα αιθεριο ζουζουνι της ...ελευθερης οικογενειας πριν δω, ουτε καν ακουπισω το κεντρι σου, καταφερες και δαγκωσα το μαξιλαρι απο τον πονο. Θα μπορεσω καποτε να εχω και το παυσιπονο, ή ...
ονειρα καλοκαιρινης νυκτος...

Δεν υπάρχουν σχόλια: