" Ζωγραφιζω εκεινο που δεν μπορει να φωτογραφηθει και φωτογραφιζω εκεινο που δεν επιθυμω να ζωγραφισω...Δεν με ενδιαφερει να γινομαι κατανοητος ως ζωγραφος, ως δημιουργος αντικειμενων ή ως φωτογραφος".... "Δεν ειμαι φωτογραφος της φυσης αλλα της φαντασιας μου ... θα προτιμουσα να φωτογραφισω μια ιδεα παρα ενα αντικειμενο κι ενα ονειρο παρα μια ιδεα" Man Ray (1890-1976)

" Δεν ενδιαφερει να αποδωσει κανεις το ορατο, αλλα να κανει ορατο οτι δεν ειναι" Paul Klee (1879-1940)

12/11/2011

Νανά Στεπανιάν. ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ

ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ
Εικαστική έκθεση μικτής τεχνικής της Νανάς Στεπανιάν
Διάρκεια: Από 9 έως 31 Δεκεμβρίου 2011
Που: Στο Booze Cooperativa, Κολοκοτρώνη 57 – Αθήνα
Είσοδος: Ελεύθερη Ωράριο: Καθημερινά 2μμ έως 8μμ
























Ζωγραφική, χρώματα, κολάζ, τυπωμένες εικόνες αντικειμένων από προσωπικές συλλογές πάνω σε ασπρόμαυρες φωτογραφίες συνθέτουν ''ένα παραμύθι σε μία αλήθεια''.



Αισιόδοξη - απαισιόδοξη
δυνατή - αδύνατη
τολμηρή - ατολμή
χαλαρή - σχολαστική
παιδί - γυναίκα
παιχνίδι - πραγματικότητα
φτωχιά - πλούσια
χαρά – θλίψη













Δύσκολο να με χαρακτηρίσω αφού είμαι όλα αυτά μαζί, δύσκολο να χαρακτηρίσω τα έργα μου που βγαίνουν απ΄όλα αυτά τα κομμάτια μου, την αλήθεια, το ψέμα, την παιδικότητα που
κουβαλάω στα πενήντα ένα μου χρόνια, την εικόνα των χρωμάτων, την εικόνα της υπερβολής, την εικόνα ''του ότι λάμπει δεν είναι πάντα χρυσός''.
Λέγομαι Νανά Στεπανιάν.


















Σύνδεσμος




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΒΟΟΖΕ COOPERATIVA:
Άρτεμις Λειβαδάρου / Artemis Livadarou
Οργάνωση πολιτιστικών δρώμενων / Administrative department
Κοπερατίβα Τέχνης / Booze Cooperativa
Κολοκοτρώνη 57 Αθήνα / 57 Kolokotroni Str. Athens
Τηλ./Tel.: 2103240944 / 2114000863
www.boozecooperativa.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: